onsdag 21 augusti 2013

Lite av varje från idag onsdag 21 aug

åhhhh min första tomat =) den delade barnen på. I kväll blir det nog nån pannkaka med nån ny good isaolatsmak. Återkommer med bild på kvällsmaten. man kanske ska skriva hur många kcal de är vid varje portion och hur många gram protein  ? =).
mellis på jobbet blev shake med protein melon isolat helt ok smak 



frukost på jobbet =) surdegsknäcke med rökt skinka inget smör och självklart kaffe med mjölk och nu provar vi utan laktos för att se om de stillar magen lite ....men jag har svårt att bara använda laktosfritt ....missade vid lunchen då jag tog den vanliga maten och sen skulle jag handla men glömde laktosfri mjölk men men jag fortsätter ändå =). 














min frukost =) jo jag vet den ser inte så nice ut men den smaka bra faktiskt =) de är havregröt med för mycket vatten .....jag får ont i magen av gluten och vitt så jag kör på glutenfri havregryn vatten salt och proteinpulver 10 g ca 2 msk ....ingen mjölk ...sen 1 kopp kaffe med mjölk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar